вторник, 28 октомври 2008 г.

! буден съм ! :Р Инче... *-:) Tue Oct 28 03:23:58 2008 да сте в час с темата :) спя, - спах от 21:30 до ся

! буден съм ! :Р Инче... Tue Oct 28 03:23:58 2008 да сте в час с темата спя, - спах от 21:30 до ся
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 20 минути от вкъщи Пише от вкъщи през Web Затвори коментарите 6

Ina
Я видех
Ina | преди 21 минути | Изтрий

alexz
па я си и казах/признах :Р
Имаш на разположение символа

па я си и казах/признах :Р
alexz | преди 19 минути | Редактирай | Изтрий

Ina
е, то като си лягаш с кокошките, ще ставаш с петлите...те така е
Ina | преди 16 минути | Изтрий

alexz
ми кукумицин си викам аз...
Имаш на разположение символа

ми кукумицин си викам аз... ;)
alexz | преди 11 минути | Редактирай | Изтрий

Ina
Ти го каза...аз си мълчах
Ina | преди 8 минути | Изтрий

alexz
аде бегай легай, налокай се с една кофичка кисело мляко със захар да се напулни тумбата и да/ше ти се доспи, и аз така мисля да направя след
Имаш на разположение символа

аде бегай легай, налокай се с една кофичка кисело мляко със захар да се напулни тумбата и да/ше ти се доспи, и аз така мисля да направя след
alexz | преди 1 секунда

192.168.0.233
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 54 минути от вкъщи Пише от вкъщи смени през Web Коментари 4
alexz

www.codeweavers.com... On Tuesday, Oct. 28, 2008, any one visiting the CodeWeavers' Web site (www.code
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 9 часа от от офиса Пише от от офиса смени през Web Коментари 0
alexz

http://www.jenite.net/2008/10/blog-post_27.html
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 11 часа от от офиса Пише от от офиса смени през Web Коментари 3
alexz

alexz | Бърза връзка до съобщението преди 11 часа от от офиса Пише от от офиса смени през Web Коментари 0
alexz

aaa - skapa mi se skypaaaa - ujas... айде и на кирилица не видях че не съм
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 14 часа от от офиса Пише от от офиса смени през Web Коментари 3
alexz

Ha3dpaBe!
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 14 часа през Mobile Коментари 4
alexz

Днес може да ви се наложи да работите на показ, старателно обмисляйки всяка своя стъпка. Това ще ви е необходимо накрая, ако някой се оп
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 16 часа от от работата Пише от от работата смени през Web Коментари 0
alexz

Поздрав за сите кликсъри...
alexz | Бърза връзка до съобщението преди 17 часа през Mobile

Няма коментари: